En Sık Sorulan Sorular

Efizyo Hakkında

En Sık Sorulan Sorular

Hangi Rahatsızlıklarla İlgileniyorsunuz?

Efizyo'da Manuel Terapi, Kayropraktik Tedavi, Psikolojik Danışmanlık, Klinik Pilates, Fıtık Tedavisi ve diğer bir çok hizmet sunulmaktadır. Daha detaylı bilgi için hizmetlerimiz butonuna tıklayabilirsiniz. Ayrıca whatsapp ikonuna tıklayarak ya da bizi arayarak doğrudan daha detaylı bilgi alabilirsiniz.

Efizyo’da Neler Yapıyoruz?

Eren hoca ve fizyoterapistlerden oluşan ekibi ile birlikte manuel terapi uygulamaları yapıyoruz. Manuel terapiler öncesinde birçok kas gevşetmeleri ve klinik masaj uygulamaları yapıyoruz. Kişiye özel masaj uygulamaları ile kas içerisindeki “trigger point“ dediğimiz, sizlere ağrı oluşturan noktalar üzerinde yoğunlaşıp özellikle o bölgelerde gevşeme ve rahatlama sağlıyoruz. Klinik masaj uygulamaları kısmında bitkisel içerikli yağlar ile kaslarınızın ihtiyacı olan gevşemeyi daha hızlı bir şekilde elde ediyoruz. Ağrılı noktalar üzerinde yoğun çalışmalar ile birlikte kayropraktik uygulamaya sizleri hazırlıyoruz. Genel olarak fıtığa bağlı ağrılar ve bir çok ortopedik hastalıklar üzerinde manuel terapiler uygulamaktayız. Bir çok kas eklem ve omurga problemleriniz ile ilgilenmekteyiz.

Seanslardan Önce Neden Ön Görüşme Yapmalıyız?

Sizlerle seanslardan önce 15-20 dakikalık küçük bir ön görüşme yaparak problemlerinizi dinliyoruz. Seans sırasında nelerle karşılaşacağınızı, uygulamalarımızın içeriklerini, uygulayacağınız diyet programı da dahil olmak üzere aklınıza takılan tüm soruları yanıtlıyoruz. Genel vücut analizleri, manuel testleri uyguluyoruz ve problemlerinizin esas kökenini buluyoruz. Problemlerinize yönelik seans sayılarınızı ve seans programınızı da oluşturmuş oluyoruz.
Hem sizlerle tanışmak, hem de seanslardan önce var olan korkularınızın aslında yersiz olduğunu, kayropraktik işlemlerden korkmamanız gerektiğini anlatmak amacıyla ön görüşme yapıyoruz.

Ekibinizde Kimler Var?

Efizyo ekibi; her biri alanında yetkin ve kendini ispatlamış profesyonel çalışanlardan oluşmaktadır. Takımımızdaki beyin cerrahı, fizyoterapist, sağlık teknikeri, psikolog ve diğer personelleri daha yakından tanımak için ekibimiz butonuna tıklayabilirsiniz.

Kaç Seansta İyileşme Sağlıyorsunuz?

Özellikle sizi henüz görmeden “Size 3 seans gerekiyor, 5 seans gerekiyor” gibi bir cevap vermemiz doğru değil, mümkün de değil.. Fakat şunu söyleyebiliriz ki terapimiz ortalamada 2 seans sürmekte, hatta tek seansta dahi çok önemli bir yol kat etmekteyiz ve bu bizim için gurur verici..
Seans sayımızın bu kadar düşük olmasının sebebiyse problem odaklı, bütüncül ve %100 memnuniyet hedefli yaklaşımımızdır. Eren hocamızla birlikte tüm ekibi sizin probleminizi kendi problemimiz kabul ediyor ve tam bir empatiyle sizinle ilgileniyor.